PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

EROTU – PERUSTA PÄÄTÖKSESI DATAAN

Erotu ja menesty -webinaarisarja

Menestyviä yrityksiä yhdistää kyky tehdä tarkkoja ja nopeita päätöksiä. Se vaatii suurten datamassojen hallintaa, siivilöimistä ja hyödyntämistä – päätöksenteon tueksi täytyy saada oikeaa dataa oikeaan aikaan.

Pureudumme kolmiosaisessa webinaarisarjassamme digimarkkinoinnin moniin ulottuvuuksiin. Tervetuloa mukaan kuulemaan mitä tapahtuu, kun markkinointitoimenpiteissä yhdistetään pitkäjänteisyys, suunnitelmallisuus, tuloksellinen tekeminen sekä luovuus.​

Tervetuloa!

Markkinoinnin maistuvat alkupalat – katsaus top-of-funneliin

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Top-of-funnelissa, myyntisuppilon yläpäässä, potentiaaliselle ostajalle tulee tarjota sisältöä, joka sekä korostaa tietoa tarjoavan yrityksen asiantuntemusta että auttaa asiakasta ratkaisemaan ongelmia ja kehittämään omaa bisnestään.

Mutta miten potentiaalinen asiakas saadaan ohjattua tarjolla olevan tiedon pariin? Ja miten erottautua kilpailevien yritysten tarjoamasta tiedosta? Mitä SEO ja SEM tarkoittavat 2020? Ja onko LinkedIn ottamassa todella tulta alleen globaalissa B2B-markkinoinnissa?

Osallistu webinaarimme ja olet askeleen edellä.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Ville Murtojärvi ja Janne Lemmetyinen
Kesto: 40 minuuttia

 

 

Miten erottautua vertailutilanteessa? Voittajaksi bottom-of-funnelissa

Keskiviikko, 22.4. Klo 15

Liidi on valmis ostamaan, kun hän on saavuttanut bottom-of-funnelin eli myyntisuppilon alaosan. Mutta keneltä hän ostaa? Yritykseltä, jonka asiakasreferenssikuvauksiin hän samastuu? Vai yritykseltä, joka näkee datan avulla milloin on oikea hetki toimia, ja osaa juuri silloin tehdä houkuttelevan tarjouksen?

Osallistu webinaariimme ja kuulet miten dataa voi hyödyntää päätöksenteon vauhdittajana, bottom-of-funnelin markkinointitoimenpiteissä ja mikä tärkeintä: kilpailijoista erottautumisessa. Tiivis tietopakettimme keskittyy liikenteen luontiin, kanaviin, sisältöihin, teknologioihin ja tietenkin dataan.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Henrik Lagercrantz ja Samuli Isomäki
Kesto: 40 minuuttia

Mitä, missä, milloin? Varmaa asiakasviestintää datan avulla

Keskiviikko, 27.5. Klo 15

Hyvä asiakasviestintä on järjestelmällistä asiakkuudenhallintaa sen eri vaiheissa. Sellainen vaatii asiakkuuksien nykytilanteen ja funnelivaiheen tuntemista. Hyvä asiakasviestintä on myös yhtä kuin siitä saatava hyöty – jos sisällöstä ei ole sen vastaanottajalle hyötyä, viesti jää huomaamatta. 

Osallistu webinaariimme ja kuulet asiakasviestinnän uusista tuulista, teknologioista, järjestelmäintegraatioista, asiakasdatan tärkeydestä ja prediktiivisestä markkinoinnista. Opit myös termeistä Upsell, Cross-sell, retention ja churn piirun verran lisää.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Marjut Herranen ja Henrik Lagercrantz
Kesto: 40 minuuttia

Kiitos ilmoittautumisesta. Saat kohta vahvistuksen sähköpostiisi.

Ilmoittaudu webinaariin

Haluan ilmoittautua seuraaviin webinaareihin:

Markkinoinnin maistuvat alkupalat – katsaus top-of-funneliin  -Ke, 1.4. Klo 15


Miten erottautua vertailutilanteessa? Voittajaksi bottom-of-funnelissa  -Ke, 22.4. Klo 15


Mitä, missä, milloin? Varmaa asiakasviestintää datan avulla  -Ke, 27.5. Klo 15


Täsmätuotteen lanseeraus tuulivoimateollisuudelle

Täsmätuotteen lanseeraus tuulivoimateollisuudelle

Paransimme Teknoksen uuden huipputuotteen tunnettuutta tuulivoimasektorin huoltoyrityksissä ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja.

Lue koko case
Teräksenlujaa targetointia – case Outokumpu

Teräksenlujaa targetointia – case Outokumpu

Outokumpu voitti Suomen ensimmäisissä LinkedIn Awardseissa Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö -kategorian

Lue miten!