PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

MITEN EROTTAUTUA VERTAILUTILANTEESSA? VOITTAJAKSI BOTTOM-OF-FUNNELISSA

Liidi on valmis ostamaan, kun hän on saavuttanut bottom-of-funnelin eli myyntisuppilon alaosan. Mutta keneltä hän ostaa? Yritykseltä, joka näkee datan avulla asiakkaan tarpeen, optimaalisen ostoajankohdan ja oikean viestintäkanavan, vai yritykseltä, joka lähettää saman viestin kuin funnelin alkupuolellakin?

Katso webinaaritallenne! Opit, miten dataa voi hyödyntää päätöksenteon vauhdittajana, bottom-of-funnelin markkinointitoimenpiteissä ja mikä tärkeintä: kilpailijoista erottautumisessa. Tiivis tietopakettimme keskittyy liikenteen luontiin, kanaviin, sisältöihin, teknologioihin ja tietenkin dataan.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Henrik Lagercrantz ja Matti Aalto-Setälä
Kesto: 40 minuuttia