PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

MITÄ, MISSÄ, MILLOIN? VARMAA ASIAKASVIESTINTÄÄ DATAN AVULLA

Hyvä asiakasviestintä on järjestelmällistä asiakkuudenhallintaa sen eri vaiheissa. Sellainen vaatii asiakkuuksien nykytilanteen ja funnelivaiheen tuntemista. Hyvä asiakasviestintä on myös yhtä kuin siitä saatava hyöty – jos sisällöstä ei ole sen vastaanottajalle hyötyä, viesti jää huomaamatta. 

Katso webinaaritallenne ja kuulet ajankohtaista asiaa asiakasviestinnästä ja asiakasdatan tärkeydestä. Valaisemme aihetta myös mielenkiintoisten case-esimerkkien avulla.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Marjut Herranen ja Milla Ikonen, HappyOrNot
Kesto: 40 minuuttia